Δευτέρα

πΑγωνία.

θόρυβος, πολύς θόρυβος, στο αυτοκίνητο, μ ενοχλεί αυτή η μουσική, δεν είναι μουσική, τ' αυτιά μου πονάνε, οι ήχοι του αυτοκινήτου, ο κινητήρας βουίζει, τα λάστιχα πάνω στην καυτή άσφαλτο, οι μουσικές, οι μουσικές, χαμήλωσέ το, οι προστατευτικές μπάρες με στενεύουν, πού είναι η προστασία σας παλιοσίδερα, ΧΑΜΗΛΩΣΕ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ, πουλιά μην πετάτε, κάνετε θόρυβο, τ' αυτιά μου πονάνε, μυρίζω αίμα και κρυώνω, υποφέρω με τόσους ήχους, γη μη γυρίζεις τόσο γρήγορα και ηχηρά, πού βρίσκεις τόσες λέξεις, μπάρες προστατεύστε με, παγώνω, φλέβες μη χτυπάτε σε σημεία που δεν σας έχω συνηθίσει, ΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ, ΣΒΗΣΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ, ΑΓΑΠΑ ΜΕ, ήλιε μη με καις, δεν αντέχω ν' ακούω τον ήλιο να με καίει, ράμπες μη στενεύετε σας φοβάμαι κι έχει θόρυβο, το σύμπαν κάνει θόρυβο, ο πάγος που λιώνει τρυπάει τ' αυτιά μου, χρειάζομαι ησυχία και πάγο, ΜΗ ΛΙΩΝΕΙΣ ΜΗ Μ' ΑΦΗΝΕΙΣ ΜΟΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΗ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ, ΒΓΑΛΕ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ, εγώ στη θάλασσα θέλω, στη θάλασσα θα πάω, μόνο τα κύματα, μόνο το νερό μπορώ, κι εσένα, πάγε καταλήγεις στη θάλασσά μου, κύματα-μουσικές μου, χωρίς μπάρες προστασίας, ούτε αριστερά ούτε δεξιά, δεν στενεύομαι, δεν με πονάνε οι παλμοί μου, γη σ' αγαπώ γιατί έχεις πάντα λίγη θάλασσα, περπάτησε κοντά μου, μόνο εσένα αφού, όχι όχι πέτα, όχι όχι να συρθείς, όχι μείνε εκεί και κοίτα με, χορεύω την αγωνία μου, κλαίω την παγωνιά μου, τελειώνει η μπαταρία μου, είμαι κουρασμένη, έλα να ξαπλώσουμε και πάρε τα ρίγη, έλα να ξαπλώσεις στη θάλασσά μου και θα σου επιστρέψω την ακτή σου,θα σου χαρίσω τις ακτές σου είπα, 
ήσυχα ήσυχ

Δεν υπάρχουν σχόλια: