Σάββατο

όργιο ψεύτικης ύπαρξης.


αυτός που τον περιμένω α όχι ότι πιστεύω σ' αυτόν το
λέω όπως το ακούω ας μου δώσει ένα άλλο θα είναι το
πρώτο μου Μπομ ας με φωνάζει Μπομ για μεγαλύτερη
ευκολία αυτό θα μου άρεσε μ στο τέλος και μια συλλαβή
το υπόλοιπο αδιάφορο


ΜΠΟΜ χαραγμένο με το νύχι εγκάρσια στον κώλο το
φωνήεν στην τρύπα θα 'λεγα σε μια σκηνή από τη ζωή
μου θα με υποχρέωνε να είχα μια ζωή οι Μπομ κύριε δεν
τους ξέρετε τους Μπομ κύριε έναν Μπομ μπορείτε να
τον χέσετε κύριε δεν μπορείτε να τον ταπεινώσετε έναν
Μπομ κύριε οι Μπομ κύριε


χωρίς λεπτολογήματα χωρίς προβλήματα όμως όσο και-
ρό είμαστε μαζί πολλά ζευγάρια θα ήταν ευχαριστημένα
μ' αυτό να βλέπονται να πεθαίνουν χωρίς ούτε ένα
μουρμουρητό χορτάτοι

όλη αυτή την ώρα αχανείς εκτάσεις χρόνου όλα αυτά υ-
περάνω των δυνάμεών μου στ' αλήθεια με τον Πιμ η δύ-
ναμή μου λιγοστεύει είναι αναπόφευκτο είμαστε ζευγά-
ρι το δεξί μου μπράτσο τον σφίγγει πάνω μου έρωτας
φόβος της εγκατάλειψης λίγο από το καθένα κανείς δεν
ξέρει κανείς δεν λέει και μετά


δεν είναι άσκοπο είναι προφανές αυτό το πλάσμα πα-
ραείναι νοήμον
για να απαιτεί κάτι υπεράνω των δυνά-
μεών μου άρα τι δεν είναι υπεράνω των δυνάμεών μου
να τραγουδάω να κλαίω τι άλλο τι άλλο μπορώ να κάνω
μπορούσα να κάνω στην ανάγκη

όργιο ψεύτικης ύπαρξης η κοινή ζωή μικρές ντροπές δεν
έχω χαθεί στην ανυπαρξία όχι ανεπανόρθωτα ο χρόνος
θα δείξει δείχνει αλλά το γουρουνοστάσι μπα ούτε καν
ούτε καν μπα μικρές κινήσεις του κάτω προσώπου επω-
φεληθείτε όσο σας παίρνει σιωπή στοιβάξτε όσο σας
παίρνει νεκρική σιωπή υπομονή υπομονή

Δεν υπάρχουν σχόλια: