Τρίτη

The Kursk.




κάθε φορά που ακούω αυτό το τραγούδι αισθάνομαι ότι παλεύω με κύματα.
βάζω όλη μου τη δύναμη για να βγάλω το κεφάλι μου στην επιφάνεια, για να πάρω μία μόνο ανάσα που θα είναι αρκετή ώστε να βυθιστώ ξανά.
γιατί το ξέρω πως έτσι θα γίνει.
αισθάνομαι την πυκνότητα και τον υδάτινο όγκο,
την πίεση στο δέρμα μου, τις αντιστάσεις μου.
παγώνω και φοβάμαι.
όμως κάθε επαφή με το φως, μοιάζει με μαστίγωμα και το μόνο που θέλω είναι να βυθιστώ ξανά για να σωθώ.
ευθραυστότητα.
η ζωή μου όλη κι ο θάνατός μου παγιδεύτηκαν σ' ένα τραγούδι.
αναδύομαι μόνο για να κραυγάσω την ματαιότητα.
το κορμί μου πονά, οι μύες μου παραιτούνται.
κουράζομαι.
καταβυθίζομαι.
μέθη και άπνοια.

να τον αναζητήσετε τον Matt Elliott


2 σχόλια:

anonymous είπε...

!!

by day i am nothing and by night i am i είπε...

αυτό το τραγούδι μ' έχει στοιχειώσει.