Τετάρτη

Selbstverstümmelung.

Πάντοτε μου φαινόταν περίεργο το ότι οι άνθρωποι δεν ζωγραφίζουν και με τα δυο τους χέρια.

Θέλω να πω, είμαι τεχνικά τόσο αλυσοδεμένος, ώστε να μη μπορώ να ζωγραφίσω με τα μαλλιά μου, το στομάχι μου ή τον πισινό μου... αλλά τί γίνεται με το άλλο μου χέρι...
Πρέπει να βιώνεις τη ζωγραφική. Τα πάντα γύρω από τη ζωγραφική. Απροσδιόριστος χώρος, - απροσδιόριστος σύμφωνα με την παραδοσιακή άποψη- αυτό είναι ό,τι απαιτούν τα έργα μου. Δεν χρειάζεται να υπάρχει κανένα απολύτως επίκεντρο. Δεν μπορεί να υπάρξει πρόοδος, αν το επίκεντρο δεν εξαλειφθεί. Τα έργα μου αποτελούν μετουσιωμένη σφραγίδα, κραυγή και συριγμό - προσπαθώ να μεταφράσω μια εμπειρία που βιώνω σωματικά, σε μία εμπειρία ορατή σε όλους.
  

Το σώμα μου είναι η πρόθεση. Το σώμα μου είναι το γεγονός. Το σώμα μου είναι το αποτέλεσμα.



Μετάφραση από Chimaera


1 σχόλιο:

kirikion είπε...

υπέροχη ανάρτηση